מאמרים חדשים

שוויון הזדמנויות בעבודה

שוויון הזדמנויות תעסוקה חיוני ליצירת חברה הוגנת וצודקת. זה מבטיח שאנשים לא יופלו לרעה על

קרא עוד »

תחומי התמחות

צרו קשר

קטגוריות
ארכיון
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
עורך דין תאונות עבודה
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

עורך דין תאונות עבודה

תאונת עבודה מוגדרת כתאונה שהתרחשה כתוצאה מביצוע פעולה של העובד לטובת עבודתו וכן תאונה שהתרחשה בדרך למקום העבודה או ממנו.

על מנת להוכיח קשר סיבתי בין הפגיעה לבין ההימצאות במקום העבודה או בדרך אליו, מומלץ וחשוב להיעזר בגורם מקצועי מוסמך ומומחה בתחום שהינו עורך דין תאונות עבודה.

עורך דין תאונות עבודה
דיני עבודה

תאונה תיחשב ותוכר כתאונת עבודה על ידי בית המשפט, רק במידה ויוצגו ראיות והוכחות היוצרות זיקה וקשר נסיבתי בין הפגיעה והפציעה לבין הפעילות במסגרת מקום העבודה.

רבים סבורים כי הוכחה מעין זו הינה פשוטה ומובנת מאליו, אולם בכל מקרה של הגשת תביעה, חיוני להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה מומחה שיגדיל משמעותית את סיכוייכם לקבל פיצוי מחברת הביטוח של המעביד או מכל גורם אחר.

הצעדים הנדרשים במקרה של תאונת עבודה

על מנת למקסם את הפיצוי בגין תאונות עבודה ולהצליח בתביעה, הרי שיש להוכיח מעל לכל ספק כי הפגיעה נגרמה כתוצאה ישירה מאירוע שהתרחש בזמן העבודה או בגינה.

כצעד ראשון, חשוב לוודא כי המוסד לביטוח לאומי יכיר בפגיעה שלכם כתאונת עבודה והליך זה מחייב ייעוץ וליווי מקצועי, שכן המוסד לביטוח לאומי אינו ממהר להכיר בכל פגיעה כתאונת עבודה.

הליווי המקצועי חיוני הן מבחינה משפטית והן מבחינה רפואית, שכן חוות דעת מומחים משפטיים ורפואיים תגדיל את הסיכוי לזכות בהכרה כנפגע עבודה ולקבל פיצוי הולם.

דרישה של פיצוי בגין תאונת עבודה יכולה להיות מוגשת לכמה גורמים: חברת ביטוח פרטית של הנפגע במידה ויש בידיו פוליסת נכות מתאונה, חברת הביטוח של המעסיק והמוסד לביטוח לאומי. בנוסף, כל נזק נפשי או פיזי שנגרם לעובד כתוצאה מתקיפה יוגדר כתאונת עבודה וזאת במידה וניתן להוכיח כי הוא נגרם עקב או תוך כדי העבודה.

הגשת תביעת תאונת עבודה מחייבת צירוף מסמכים וראיות המוכיחים באופן חד משמעי את הזיקה בין התאונה לבין מקום העבודה ומשום כך, חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תאונות עבודה מנוסה שהינו בעל הכלים והידע להוכחת טענתכם.

ייעוץ וליווי משפטי מידי מומחים בתחום תאונות עבודה

משרד עורכי דין ברקוביץ, אהרוני, זיו מעניק שירותים משפטיים מקצועיים בתחום המשפט האזרחי – מסחרי, דיני עבודה ותאונות עבודה. צוות המשרד כולל עורכי דין בכירים ומנוסים שיפעלו במסירות ועל בסיס בקיאות משפטית וכלכלית להשגת התוצאה המיטבית עבורכם.

עוד מאמרים בנושא…

זכויות עובדים
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

מדריך מענק עבודה עבור שנת המס 2023

תוכנית 'מענק עבודה' – מטרות תוכנית 'מענק עבודה' הן, בין היתר, להוות כלי לתמרוץ השתתפות עובדים בשוק העבודה, להגדיל את הכנסתם הפנויה של העובדים ברמות

קרא עוד »
זכויות עובדים חגים
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

פסח – זכויות עובדים

החג הראשון של פסח תשפ"ד (2024) חל ביום ג' 23.04.2024 והחג השני חל ביום ב' 29.04.2024 דף זה מרכז את זכויות העובדים הקשורות לחג וכן הטבות

קרא עוד »
זכויות עובדים חגים
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

עובדים בחגים

זכויות העובדים בחגים הנהוגים בדתם, בהתאם לרשימות החגים השונים: רשימות החגים לרשימות החגים והמועדים שנקבעו לגביהם זכויות בחקיקה: חגים יהודיים חגים מוסלמיים חגים נוצריים חגים

קרא עוד »
דיני עבודה
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

עורך דין דיני עבודה

הבנת דיני עבודה: בסיס לתקנות במקום העבודה על מנת להבין ולעמוד במלואו על זכויותיך כעובד, חיוני להיות בעל הבנה מוצקה של דיני העבודה והתקנות השולטות

קרא עוד »
מעסיקים
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

פיצויי פיטורים לעובד שהתפטר עקב הרעה מוחשית בתנאי העבודה

עובדים שעבדו לפחות שנה במקום העבודה והתפטרו בגלל "הרעה מוחשית" בתנאי העבודה או נסיבות ביחסי העבודה שלא מאפשרות לדרוש מהם להמשיך בעבודתם זכאים לפיצויי פיטורים העובדים

קרא עוד »
פיטורים וסיום העסקה
ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

הקדימה פיטורים לשימוע – ותפצה את העובדת בעשרות אלפי שקלים

חברת שמירה מסרה למאבטחת מכתב פיטורים בו נרשם שבאפשרותה לתאם מועד לשימוע, אם תרצה. ביה"ד לעבודה הבהיר לחברה שלא מדובר בפריווילגיה בית הדין לעבודה בבאר

קרא עוד »

תוכן עניינים