מאמרים חדשים

שוויון הזדמנויות בעבודה

שוויון הזדמנויות תעסוקה חיוני ליצירת חברה הוגנת וצודקת. זה מבטיח שאנשים לא יופלו לרעה על

קרא עוד »

תחומי התמחות

צרו קשר

קטגוריות
ארכיון
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Picture of ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין

ברקוביץ אהרוני זיו משרד עורכי דין

משרד עורכי דין ברקוביץ אהרוני זיו, משרד המסייע לפרטיים, עסקים וגופים ממשלתיים מזה תקופה ארוכה

ניווט בסוגיות משפטיות מורכבות יכול להיות משימה מרתיעה, ומציאת ייעוץ משפטי אמין יכול להיות קשה. במשרד עורכי הדין ברקוביץ אהרוני זיו אנו מבינים זאת ולכן אנו מתחייבים לספק פתרונות משפטיים מיומנים ובלתי מתפשרים לכל העניינים המורכבים ביותר שלכם.

במשך קרוב לעשור, צוות עורכי הדין המנוסה שלנו מספק ייצוג משפטי ליחידים, עסקים וגופים ממשלתיים בתחומי המשפט השונים.

הלקוחות שלנו יכולים לסמוך עלינו שנעזור להם להשיג את מטרותיהם בצורה חסכונית ויעילה. אנו נוקטים בגישה רב-תחומית לפתרון בעיות, תוך התחשבות בגורמים משפטיים, כלכליים ואחרים רלוונטיים.

עורכי הדין שלנו מבינים את הניואנסים של החוק ויפעלו במרץ על מנת לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר.אנו מחויבים למצוא פתרונות משפטיים יצירתיים ויעילים שיענו על צרכי לקוחותינו.

צוות עורכי הדין המנוסים שלנו מבין שכל לקוח הוא ייחודי וראוי לגישה ייחודית. אנו מתגאים ביכולתנו לנווט בעניינים משפטיים מורכבים ביעילות ובמיומנות כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.

בין אם מדובר באדם פרטי, עסקי או גוף ממשלתי, אנו מחויבים לספק את השירותים המשפטיים האיכותיים ביותר לכל לקוחותינו.במשרד עורכי הדין ברקוביץ אהרוני זיו, אנו גאים לבנות מוניטין רב שנים כאחד ממשרדי עורכי הדין האמינים, המהימנים והמוערכים בענף.

המחויבות שלנו לספק פתרונות משפטיים בלתי מתפשרים לעניינים המורכבים ביותר שלכם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. אנו כאן כדי לספק לך את הייצוג וההכוונה המשפטית המגיעים לך.

ברקוביץ אהרוני זיו עורכי דין משרד עורכי דין – תחומי התמחות

  1. עורך דין  מקרקעין
  2. עורך דין דיני עבודה
  3. עורך דין ליטיגציה
  4. מחלקת חוק שכר שווה לעובדת ועובד
  5. מחלקת בודק שכר מוסמך
  6. עורך דין יפוי כוח מתמשך

אולי יעניין אותך גם...

עורך דין נזיקין

מחפשים ייעוץ משפטי? האם נתקלתם פעם במצב משפטי מסובך שאינך בטוח כיצד לנווט בו? כאשר מתעוררים עניינים משפטיים, יכול להיות קשה לדעת למי לפנות לעזרה.

קרא עוד »

במשרד עורכי דין ברקוביץ אהרוני זיו יש לנו צוות עורכי דין מוכשר ביותר, המצויד לספק לך פתרונות משפטיים ללא פשרות לעניינים המורכבים ביותר שלך.

לעורכי הדין שלנו יש הבנה עמוקה ומומחיות במגוון תחומים. תחומי התמחות אלו כוללים:

עורך דין דיני מקרקעין

צוות עורכי הדין שלנו בתחום המקרקעין הינו בעל ניסיון עשיר בתחום. הם בקיאים בניואנסים של דיני המקרקעין ובעלי הבנה עמוקה של חוקיות הקנייה, המכירה וההשכרה של מקרקעין.

עורך דין דיני עבודה

צוות עורכי הדין שלנו מנוסה בייצוג אנשים פרטיים ועסקים בסכסוכי עבודה מורכבים. הם בקיאים בדיני שכר ושעות, יחסי עבודה וכל דיני העבודה הנלווים. הם יספקו לך את התמיכה והייעוץ המשפטי הטובים ביותר על מנת להבטיח שכל סכסוכי העבודה שלך יטופלו בצורה יעילה ויעילה.

עורך דין דיני ליטיגציה

צוות עורכי הדין שלנו בעל הבנה מעמיקה של מערכת המשפט והחוקים הרלוונטיים. הם בקיאים בטיפול בסוגים שונים של סכסוכים בצורה חסכונית. הם מיומנים בטיפול בהליכי ליטיגציה אזרחית, פלילית ומנהלית.

מחלקת חוק שכר שווה לעובדת ועובד

אנו מבינים שפערי שכר בין המינים הם עדיין בעיה במדינות רבות. לכן הקמנו מחלקה ייעודית לדיני שכר שווה. צוות עורכי הדין המוכשרים שלנו בקיא בכל החוקים והתקנות הרלוונטיים וידאג שכל העובדים והעובדים יקבלו שכר שוויוני.

מחלקת מפקח בדק שכר מוסמך

כדי להבטיח עמידה בחוקי השכר והעבודה, הקמנו מחלקת מפקחת שכר מוסמכת. צוות בוחני השכר המוסמכים שלנו בקיא בחוקי השכר והעבודה ובתקנות, והם יבטיחו כי כל המעסיקים עומדים בחוק.

עורך דין ייפוי כוח מתמשך

לצוות עורכי הדין שלנו ניסיון רב בייעוץ בנושאים הקשורים בייפוי כוח מתמשך. זה כולל עניינים הקשורים להקמה ולפורמליות של ייפויי כוח מתמשכים, כמו גם ההשלכות המשפטיות של מתן או ביטול סמכויות כאלה.

המוניטין והתוצאות שלנו

במשרד עורכי הדין BAZ עורכי הדין שלנו מחויבים להעניק לך את הייעוץ והסיוע המשפטי האיכותיים ביותר. אנו מחויבים להבטיח שתקבל את הייצוג המשפטי הטוב ביותר עבור העניינים המורכבים ביותר שלך.

במשרד עורכי הדין ברקוביץ אהרוני זיו, אנו גאים במוניטין שלנו במתן פתרונות משפטיים ללא פשרות לעניינים המורכבים ביותר. לעורכי הדין שלנו ניסיון במגוון רחב של עניינים משפטיים, מנדל"ן ועד ליטיגציה עסקית, ואנו מחויבים לספק ללקוחותינו את התוצאה הטובה ביותר לכל מצב.

צוות עורכי הדין המנוסה שלנו עובד קשה על מנת להבטיח שהלקוחות יקבלו את האיכות הגבוהה ביותר של שירותים משפטיים. אנו מבינים את ערך הכסף והזמן של לקוחותינו ושואפים להציע פתרונות יצירתיים המותאמים לצרכיהם האישיים. לעורכי הדין שלנו יש הבנה עמוקה של החוק ויכולת לפרש את החוק באופן המתאים ביותר לצרכי לקוחותינו.

התוצאות של העבודה הקשה שלנו מדברות בעד עצמן. יש לנו היסטוריה ארוכה של מקרים מוצלחים, ואנו גאים שהשגנו תוצאות חיוביות עבור הלקוחות שלנו. עזרנו ללקוחות להשיג את הזכות לרכוש נכס, לזכות בפיצויים בגין פיטורים שלא כדין, ולפתור סכסוכים עסקיים.

צוות עורכי הדין המנוסים שלנו

במשרד עורכי הדין ברקוביץ אהרוני זיו צוות עורכי דין מנוסה המחויב להעניק ללקוחותינו את הפתרונות המשפטיים הטובים ביותר. לעורכי הדין שלנו יש את הכישורים והידע לנווט במורכבות מערכת המשפט ולספק ללקוחותינו את התוצאה הטובה ביותר.

לכל אחד מעורכי הדין שלנו חוזקות ומומחיות ייחודיות משלו, ואנו עובדים יחד על מנת להבטיח שלקוחותינו יקבלו את הייעוץ המשפטי הטוב ביותר. עורכי הדין שלנו מנוסים במגוון רחב של עניינים משפטיים, ואנו מחויבים להעניק ללקוחותינו פתרונות משפטיים יצירתיים ויעילים.

היתרונות בעבודה איתנו

במשרד עורכי דין ברקוביץ אהרוני זיו מבינים את החשיבות של מתן השירותים המשפטיים האיכותיים ביותר ללקוחותינו. עורכי הדין שלנו מחויבים לספק ללקוחותינו את התוצאה הטובה ביותר בכל מצב. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו פתרונות משפטיים יצירתיים ויעילים ולסייע להם להשיג את התוצאות הרצויות להם.

אנו מבינים את חשיבות התקשורת ושואפים ליצור דיאלוג פתוח וכנה עם לקוחותינו. אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הייצוג הטוב ביותר האפשרי, ואנו זמינים לענות על כל שאלה שיש להם.

צור איתנו קשר לקבלת פתרונות משפטיים ללא פשרות לעניינים המורכבים ביותר שלך

עוד באותו נושא…

עורך דין נזיקין
עורך דין נזיקין

להפוך לעורך דין נזיקין מצליח מצריך סט ייחודי של כישורים ויכולות. אמנם כל מקרה הוא שונה, אך יש כמה מיומנויות...

דיני ניזיקין
דיני נזיקין

דיני נזיקין הם עניינים משפטיים הקשורים לפיצויים הניתנים לגורם נזק אחר ומבוססים על אחריות תובענית. דיני...

Blue Modern World Health Day Banner (1)
פקודת הנזיקין

 פקודת הנזיקין (נוסח חדש), תשכ"ח-1968‏, היא דבר החקיקה המרכזי במערכת דיני הנזיקין בישראל, המשמש...

דיני נזיקין
איך עורך דין דיני נזיקין יוכל לסייע לך בפציעות ותאונות? - פורסם במעריב

כנהגים, כנוסעים, כהורים לילדים, כמטופלים וכאנשי מקצוע – אנו חשופים לפציעות ותאונות שונות. חלקן...

באנר כללי (2200 × 700 פיקסל) (3)
עורך דין נזיקין

מחפשים ייעוץ משפטי? האם נתקלתם פעם במצב משפטי מסובך שאינך בטוח כיצד לנווט בו? כאשר מתעוררים עניינים משפטיים,...

דיני נזיקין (3)
המשפט הפלילי - רשלנות

מבוא במשפטים, רשלנות היא התנהגות שבמהלכה אדם גרם נזק מבלי שהיה מודע לטיב מעשיו, לנסיבות, או לתוצאות המזיקות...

דיני נזיקין (4)
עוולת הרשלנות

מבוא עוולת הרשלנות מעוגנת בסעיף 35 לפקודת הנזיקין. הגרעין הרעיוני המצוי בבסיסה של עוולת הרשלנות הוא לאפשר...

דיני נזיקין (1)
דיני נזיקין

מבוא דיני נזיקין ישנה שורה של מצבים שבהם נגרם נזק לאדם, בין לגופו ובין לרכושו, ובגין הנזק מבקש אותו אדם...

1 2 3

תוכן עניינים